Volume 1

Slider
  • Treningi w  domu!
  • Dla początkujących i zaawansowanych
  • Potrzebujesz tylko 2 hantle i gumy oporowe
  • Treningi – minimum 30 minut
  •  5 różnych  treningów (full- body)
  • 1 lub 12 miesięcy subskrypcja
Jeśli chcesz przenieść swoją sylwetkę na wyższy poziom, to znalazłaś właściwy program, który znacząco zwiększa jędrność, smukłość, siłę, poprawiając jednocześnie kompozycję ciała.

Program zawiera 5 róznych treningów z wykorzystaniem tylko i wyłącznie dwóch hantli oraz gum oporowych. Można go zastosować jako zamiennik standardowego treningu na siłowni, co nie oznacza, że jest jedynie ‚alternatywą” na wypadek, gdy nie możesz wykonywać swoich normalnych treningów. Wykorzystuję w nich te same zaawansowane techniki i protokoły treningowe, które na co dzień używam  we wspólpracy ze swoimi klientkami. Jest zaprojektowany dla osób doświadczonych w ćwiczeniach,  jak i  dopiero rozpoczynających treningi.

Zadbaj o swoje zdrowie, siłę, stabilność, mobilność, spalenie  tłuszczu oraz  stonowanie poprzez zadbanie o rozwój mięśni:

– osiagnij maksymalną kondycję  i spal tłuszcz w zaledwie 2 tygodnie.
– Popraw kształt pośladków, nóg i ramion
– Popraw problematyczne miejsca:  uda, tricepsy (tył ramion) i tzw. „love handles”.
– Zwiększ siłę i zbuduj tkankę mięśniową , pozostając jednocześnie kobiecą i stonowaną.
– Więcej  energii, lepsze zamopoczucie, zdrowie, lepsza odporność i lepszy sen, poprawa gęstości kości.
– Spal zbędny tłuszcz, ujędrnij swoje ciało od stóp do głów!Program może być modyfikowany do 3, 4 lub 5  dni treningowych w  tygodniu. poprzez dodanie dnia odpoczynku pomiędzy treningami.
Oferuje możliwość obniżenia i podniesienia intensywności poprzez zastosowanie mniejszego lub większego obciążenia oraz modyfikacji ćwiczeń.