MOŻESZ BYĆ LEPSZĄ WERSJĄ SAMEJ SIEBIE W KAŻDYM WIEKU

F itness początkowo był moim hobby, które zmieniło całkowicie moje życie.
Jestem fitness trenerem. Kwalifikacje do wykonywania mojego „dream job” zdobyłam w renomowanym londyńskim YMCA. Pozwoliło mi to na rozpoczęcie wspaniałej przygody, którą jest dzielenie sie z innymi tym co jest moją pasją od ponad 20-tu lat.

Wiem, że mogę służyć Ci pomocą w doborze odpowiednich ćwiczeń i zdrowego odżywiania się. Dlaczego jestem tego tak pewna? Otóż, … pomimo że zbliżam się do 50-tki szybkimi krokami (jak na mój gust zbyt szybkimi) paradoksalnie odczuwam wiecjej siły i energii, niż gdy miałam lat 20.

Bycie fit to nie tylko zgrabne szczupłe ciało, ale też siła wewnętrzna, umiejętność czerpania z życia tego co najlepsze i nie uleganie swoim słabościom. Będąc fit, jesteś w stanie zmienić swoje życie na lepsze, a co za tym idzie życie swoich najbliższych.

Tak, jak istnieje prawo grawitacji, czy inne fizyczne prawa, tak istnieje „prawo utraty tłuszczu” Opanowałam to prawo perfekcyjnie eksperymentując na sobie przez ostatnie 20 lat.

SKORO MOGĘ JA – MOŻESZ I TY!

Nie nazywam tego „METODĄ”  lecz zestawem dostępnych programów treningowych, połączonych z właściwym sposobem żywienia. Najważniejsze jest to, żebyś ślepo nie podążała za żadnym guru, który propaguje swój własny, w jego przekonaniu jedyny i najlepszy sposób, mówiąc „it’s my way or the highway” (kto nie jest ze mna jest przeciwko mnie).

Bądź otwarta na świat i świadoma swoich potrzeb. Realizuj swoje marzenia, bo tylko wtedy życie nabiera sensu i zaczynasz czuć że żyjesz. Nie ważne z jakiego powodu chcesz trenować, czy ze względu na zdrowie czy po prostu chcesz wyglądać lepiej. Jedno nie istnieje bez drugiego. Czy widziałaś kiedyś chorego człowieka wyglądającego dobrze? …No właśnie!

Poprzez treningi ze mną uzyskasz sprawną i szczupłą sylwetkę. Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby schudnąć, możesz być pewna że efekty przyjdą szybciej niż się tego spodziewasz. Nie jest ważne, czy masz 20 lat, czy 40. Masz szansę, że im wcześniej zaczniesz ćwiczyć treningi z obciążeniem w połączeniu z cardio, tym szybciej zredukujesz skłonności do tycia i powstrzymasz utratę masy mięśniowej. Zwiększysz gęstość kości zapobiegąc osteoporozie. Jędrna skóra to skutek uboczny ćwiczeń z obciążeniem – myślę że też nie bez znaczenia.

To co mówię, to nie jest teoria i puste słowa. To jest to co robię i efekty które uzyskuję.

Rezultaty mówią same za siebie.